מנעול טביעת אצבע ביומטרי

מנעול טביעת אצבע הוא הפתרון המושלם עבור משרדים או בית פרטי, אשר רוצה למנוע הוא לאפשר כניסה אל הנכס. מנגנון אבטחה בשיטת הזיהוי הביומטרית הינה שיטה אשר מאפשרת זיהוי של אדם מסוים על בסיס תכונה פיזית (מורפולוגית) הקשורה לצורת גופו לדוגמא: זיהוי טביעת אצבע, זיהוי תווי פנים וזיהוי רשתית בעין.

כל מנגנוני זיהוי אלו שימשו מזה שנים רבות את מוסדות האכיפה, במרבית מדינות העולם וכיום ניתן למצוא אותם גם כמנגנון מיגון ביתי ועיסקי.


מנעול טביעת אצבע

מנעול טביעת אצבע מתיר פתיחה/כניסה לבעל טביעת אצבע אשר הוגדר מראש. כיום שיטה זו נפוצה הן בזיהוי הפלילי והן כמנגנון הגנה בחברות הסלולר, אשראי ועוד. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שטביעת אצבע הן הסימן האישי של כל אדם, לא קיימת טביעת אצבע הדומה לאחרת, גם לא לתאומים זהים. שילוב של מנעול טביעת אצבע כמנגנון נעילה של נכס היא צורת נעילה שהייתה נפוצה רק אשר התחיל את צעדיו בשוק הביטחוני ומשם התקדם אל השוק הפרטי .

יתרונות- התנהלות יום יומית מהירה עם מנגנון אבטחה בדירוג גבוהה. אין צורך להחליף מנעול או לשכפל מפתח, פשוט מוסיפים או מסירים מרשימת מורשי הכניסה.

קודן קורא פנים

הוא הפיתוח החדשני ביותר בתחום מנעול טביעת אצבע ביומטרי לדלת . מנגנון נעילה זה קיים בשוק הקודנים למערכת הביטחון והאכיפה כבר משנת 2000, אך כיום הוא נפוץ גם במגזר הפרטי והעיסקי.

יחודיות השיטה – מערכת זו בנויה על נתונים מדויקים של תווי הפנים שלנו, היא למעשה מודדת בצורה מדוייקת את המרחקים בין אברי הפנים שלנו ומתרגמת אותם לקוד. למעשה הקוד הזה הופך להיות מערכת הזיהוי האישית שלנו ומאפשר לנו גישה או מונעת מאיתנו כניסה לנכס.

יתרונות– כיום מכשירים אלו משמשים גם כשעון נוכחות, לצד מנגנון וויסות תנועה. עסק שבו דרושה אבטחה גבוהה לצד טראפיק יום יומי גדול מאפשר זרימה מהירה ובטוחה של התנועה אל העסק ומחוצה לו. יתרה מזאת עסקים רבים משתמשים במידע של מנגנון הנעילה ככלי פיקוח אחר זמן העבודה של העובדים והתייעלות של החברה.

כיום מוצר זה מאוד מבוקש על ידי עסקים רבים, עם זאת השוק מלא בדגמים לא איכותיים המבטיחות את אותה מידת האמינות במחיר נמוך מדי למערכת מורכבת זו. חשוב מאוד לבחור דגם שישרת אתכם נאמנה לאורך זמן.

, , , , , ,

© 2016 המנעולן ההולנדי. All Rights Reserved.